středa 3. února 2016

Seecare - přírodní minerální koupelová sůl z Mrtvého moře

Tuto krabici mi na mé přání přinesl Ježíšek. Měla jsem z ní velkou radost, protože už dlouho jsem toužila vyzkoušet ozdravné koupele v pravé soli z mrtvého moře.


Tahle fotka v černobílém provedení na mne působí líbivým nostalgickým dojmem. Krabice je ve skutečnosti modrá, jak si lze všimnout na fotografií níže, kde je uvedeno složení.


Info na obale: Vysoká koncentrace minerálů a stopových prvků v soli z Mrtvého moře působí blahodárně na celé vaše tělo. Její účinky jsou známé po staletí. Čistí a regeneruje pokožku. Jemné krystalky soli přináší úlevu svalům a kloubům, uvolňují napětí způsobené námahou a dodají vaší pokožce hebkost a zdravou svěžest. Díky složení minerálů má tato sůl vynikající výsledky při péči o pokožku u osob trpících lupénkou, různými druhy ekzémů a dalšími kožními nemocemi. Relaxujte v Mrtvém moři ve vašem domově. Dermatologicky testováno.

V balení se nachází 4 sáčky po 250 g soli. Mám doma vanu dlouhou 170 cm. Dávkovala jsem na půl vany vody půl sáčku soli - na 3/4 plnou vanu 3/4 sáčku soli. :-) Koupala jsem se 15-20 minut a poté jsem se osprchovala vlažnou vodou (bez mytí mýdlem). Je doporučeno 1/2 až 1 hodinu relaxovat v teple, což večer obvykle dělám. Během jednoho týdne lze užít 2-3 koupele.


Koupele to byly příjemné. Sůl není parfémovaná, nedráždí, pokožku zanechává hebkou. Mám sklony k tvorbě akné na zádech a zlepšení stavu jsem zaznamenala. Nemohu říct, že by u mně došlo k úplnému uzdravení, ale ústup pupínku byl znatelný.

Solnou krabici si v budoucnu pravděpodobně znovu pořídím. Dávám jí 9/10. Stojí od 135 Kč nahoru.

Žádné komentáře:

Okomentovat