úterý 23. února 2016

Cestovní balení kosmetiky Uriage

Termální voda URIAGE je známa svými unikátními léčivými účinky. Zrozena v samotném srdci Alp v masivu Belledonne, nedaleko francouzského města Grenoble, pramení Termální voda Uriage ve výšce 422 m nad mořem, při teplotě 28ºC.  Je stáčena přímo nad pramenem. Je přírodně čistá a bohatá na minerální soli a stopové prvky. (SO4, Cl, Mg, Zn, Si, Mn, Cu, Ca, K, Na) Svým složením je nejvyváženější ze všech termálních vod. 
Je izotonická - Účinkuje jako fyziologické sérum, které plně respektuje kožní buňky a v žádném případě nemění jejich aktivitu. (Zachovává velikost a objem kožních buněk.)
Výroba: Již více než 20 let vyvíjí společnost Laboratoires dermatologiques d’Uriage přípravky ve spolupráci s dermatology a farmaceuty z celého světa. Pro zvýšení efektivity se moderní výrobní centrum nachází přímo nad pramenem Termální vody, která se čerpá z hloubky 80 metrů. To umožňuje důkladnou kontrolu každého kroku výrobního procesu. Všechny přípravky jsou vyvíjeny v souladu s nejpřísnějšími farmaceutickými standardy. Svým složením jsou hypoalergenní, nekomedogenní, bez parabenů a s minimálním množstvím konzervačních látek tak, aby odpovídaly potřebám i té nejcitlivější pokožky. Jsou vhodné pro všechny typy pleti včetně té nejcitlivější bez rozdílu věku.





Minibalení kosmetiky Uriage jsem vyhrála v soutěži na konci minulého roku. Mimo to jsem byla odměněna i Xémose čisticím olejem - o něm už jsem psala - recenze.
Tyto tři miniprodukty jsou určeny hlavně pro citlivou a suchou pokožku. Jsou to zleva mycí gel, peeling a tělové mléko. Mají svou typickou (mně příjemnou) neutrální vůní.


1) Créme Lavante - Mycí gel. Péče 2 v 1. Hygiena a péče pro citlivou pokožku miminek, dětí i dospělých. Vhodný na tvář, tělo i vlasy.





Složení:





Tak mycí gelík jsem vypiplala jako první ze všech. Zkoušela jsem ho na obličej i tělo, na vlasy už nezbyl :-) Je fajn, nedráždí, ale mohl by na můj vkus hydratovat ještě trochu více.
Dávám mu 9/10.


2) Commage Intégral - Celkový peeling pro citlivou pokožku. Jemným způsobem rozzáří vaší pleť.





Složení:





Zatím jsem ho používala jen na tělo. Není mu co vytknout. Protože pokožku jako skoro každý peeling malinko vysuší, je vhodné se po něm namazat. Já jsem měla tu možnost pokračovat s třetím z trojice - tělovým mlíčkem Suppléance Corps - skvěle se doplňují. :-)
Dávám mu 9/10.


Na obrázku můžete vidět namodralý peeling a mléko bílé barvy.





3) Suppléance Corps - Vyživující hydratační mléko pro děti i dospělé. Určeno pro suchou a citlivou pokožku celého těla.




Se složením u tohoto výrobku jsem nejméně spokojená. Například obsahuje Paraffinum Liquidum -  též zvaný Minerální olej a to je výrobek z ropy. Dále tam najdeme i silikon Dimethicone.





Jinak mlíčko se výborně roztírá, dobře hydratuje na obličeji i na těle. Paraffinum Liquidum podporuje ucpávání pórů, tak možná právě pro jeho obsah se mi  po natření občas udělal pupínek.
Hodnotím 8/10.


1 komentář: