sobota 20. února 2016

Freeman Pleťový peeling Meruňka



Na obalu se píše: Krémová konzistence rozdrcených skořápek vlašských ořechů, extraktu z meruňek s vitamíny C a E účinně odstraňuje odumřelé povrchové kožní buňky, dokonale pleť vyhlazuje a podporuje její regeneraci. Zanechává pleť čistou a rozjasněnou. Ideální pro všechny typy pleti.


Složení:




S peelingem jsem velmi spokojená. Je velice jemňoučký, mé suché pleti neubližuje, mám po něm heboučký obličej, krk i dekolt. Fascinuje mě čistá meruňková vůně bez chemického podtónu.

Rozdrcených ořechových částeček je tam hodně - nemusíte se bát, nejsou drsné.




Výrobci dále doporučují pro vyšší účinek pokračovat pleťovou maskou. Pokud máte suchší pokožku jako já, nešlápnete vedle, když si po peelingu dopřejete žlutou maskou Freeman se zlatými zrnky. Už jsem psala o spokojenosti se vzorečkem - recenze. Posléze jsem si pořídila velké balení.




Meruňkový peeling bych si znovu koupila. Dávám mu 9/10. Koupila jsem ho v akci za poloviční cenu 65 Kč.

11 komentářů:

  1. Tak tento píling som ešte nevidela, ale vyzerá skvelo :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Já tento peeling měla jako vzoreček, kdy jsem se rozhodovala, jestli si koupit plné balení. No nakonec jsem si ho nekoupila, protože mi celkem vadilo jeho umělé složení a ani jsem nepociťovala nějaké změny na obličeji. Ale je super, že tobě vyhovuje :)

    Bio Karité Balzám na nehty

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek :) už dlouho chci vyzkoušet od Freemana nějakou masku, ale asi popřemýšlím i nad peelingem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkují za milé komentáře :-) Jsem ráda, že se článek líbil :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Peeling vyzerá super, asi nejaký od Freemana vyskúšam aj ja :)

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway s Weledou a budem veľmi rada, ak sa zúčastníš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  6. Dnes jsem viděla v drogerii Teta vzorečky tohoto peelingu i masky za 19,90 Kč. Nevím ale, zda akce platí pro konkrétní prodejnu nebo pro celou síť Teta.

    OdpovědětVymazat
  7. Peeling jsem měla a na nejdříve mi vyhovoval, postupem času mi ale přišlo, že je moc drsný, takže už ho nepoužívám.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  8. Na peeling této značky jsem už koukala v drogerii, ale nijak zvlášť mě neuchvátil. Docela bych se bála, že mi kůži na obličeji hodně poškrábe. Používám peeling od Balei s citrónem. Uvnitř jsou malé kuličky, které se rozpustí, ale já ho nanáším ještě na houbičku.

    http://fashionweltlilly.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat